!یک نسخه پشتیبان از من

اوتیسم

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ب.ظ

چند شب پیش اخبار گزارشی درباره بیماری اوتیسم پخش می کرد ، می گفت در ایران از هر 100 نوزادی که متولد می شود یکی مبتلا به بیماری اوتیسم است. خیلی زیاد نیست به نظرتان؟

نمی دانم علت بیماری اوتیسم چیست ولی خوب یک سری از بیماری ها متاسفانه به شدت دارند رشد می کنند مثل سرطان یا ناباروری. بنده خدایی می گفت این رشد ناباروری اتفاقی نیست و معلوم نیست چی دارند به خوردمان می دهند؟ سر قضایای بیو تروریسم و این حرف ها هم نکات وحشتناکی لو رفت. می گفت سعی کنید تا آن جایی که می شود از خوراکی های خارجی و کلا خوراکی های کنسروی و دارای نگه دارنده استفاده نکنید.

فارغ از این بحث ها خیلی جالب است که بعضی وقت ها خدا قدرتش را در نشان دادن بعضی چیز ها در مواقعی خاص نشان می دهد. مثلا همان شب من سر قضیه ای نا حق که برای من و یک سری دیگر از دانشجو ها اتفاق افتاده بود خیلی ناراحت بودم وقتی صحنه های بیماری اوتیسم را دیدم به شدت متاسف شدم که چقدر سر موضوعات بی اعمیت و ناچیز به ناراحت می شوم و ناشکر. برای خودم یادآوری می کنم که شکر کنم خدا را بابت دو نعمت مجهولی که دارم : امنیت و سلامتی

 

  • علی آقائی صائم

نظرات (۱)

جدای از بحث بیوتروریسم بهتره که خودمون حواسمون به چیزهایی که بدنمون لازم داره باشه 
خیلی ها تو کشورمون فقر ویتامین و مواد معدنی دارن اما خودشون نمی دونن
ربط چندانی هم به سطح درآمد نداره 
پاسخ:
بله حتما درست می فرمایید.
یک مساله دیگر هم افراط در مصرف بعضی از مواد غذایی مثل نمک و شکر است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی